עיצוב שמלות לילדות

עיצוב שמלות לילדות- הסטודיו המוביל בתחום

תחום האופנה הינו תחום רחב הגולש הרבה מעבר לעולם המבוגרים (נשים וגברים) וגם מעבר לעולם הצעירים ובני הנוער. הורים רבים וגם הילדים עצמם מייחסים חשיבות רבה ללבוש ולנראות של הילדים הצעירים ואף לגיל הינקות.

בעשור האחרון החלה מגמה של חיפוש אחר ביגוד איכותי וייחודי יותר ממה שמציעות הרשתות הגדולות וחנויות הענק. מעצבים רבים פתחו חנויות בוטיק והנישה של בגדי ילדים מעוצבים הפכה לנגישה יותר מבחינת מחיר וגם מבחינת מצאי (היכולת לקנות קנייה מכוונת דרך האינטרנט).

אחד מאותם מקומות הינו הסטודיו של המותג המצליח הדס שטרנברג שאמון על עיצוב וייצור שמלות לילדות.  הדס מעצבת שמלות איכותיות, יפות ואופנתיות בשלל מידות, גזרות, דוגמאות, סוגי בדים וצבעים. בחברה, שהקימה במו ידיה, מעצבים שמלות לכל עונות השנה ולכל צורך, החל מעיצוב שמלות ליומיום ועד עיצוב שמלות ערב לילדות. את הפריטים היפהפיים ניתן לקנות ישירות דרך אתר החברה או דרך חנויות מובחרות ברחבי הארץ. השמלות מיוצרות בארץ ממיטב החומרים באיכות גימור גבוהה.

 

דגשים והנחות יסוד לעבודה שלנו עם קהל היעד הצעיר:

שמלות החברה מעוצבות לאור גישה, לפיה לכל אחת מותר להיות ילדה וליהנות מכל הטוב והקסם של גילאים אלו. למשל, אין דבר יותר מהנה לילדה משמלה שמסתובבת ביחד עימה לסיבוב כמה שיותר גדול.

  • ילדות אוהבות שמלות שיש בהן מהקסם והחלום, שגורמות להן להראות יפות וחמודות ומציגות אותן במלאו הדרן, בין אם מדובר בשמלות עם טולים, פרוות, כוכבים, עיטורים מוזהבים, עם לבבות, פומפונים וכדומה.
  • הדס שטרנברג מעצבת שמלות אופנתיות שרואות ילדה, ולא דגם מוקטן של אישה, עם גזרות מחמיאות, יפות ואופנתיות.
  • לקהל הלקוחות הקטנות של המותג יש סטנדרטים גבוהים ביותר והן יכולות להיות מאוד בררניות. לכן הן זוכות לשמלות מושקעות ומוקפדות על כל פרטיהן.
  • השמלות מעוצבות בקפידה מבדים וחומרים איכותיים ועכשוויים, עם 'שיק' בניחוח אירופאי.
  • לצד מראה אופנתי ומחמיא, במותג מושם דגש על עיצוב שמלות לילדות שהן כמה שיותר נוחות, מבדים נעימים למגע וגזרות שלא מגבילות את התנועה.
  • החברה מציעה מבחר עשיר ועכשווי שמלות חגיגיות לילדות המתאימות לכל סוג של אירוע, בין אם חתונה, חגיגת יום הולדת או ארוחת חג.
  • כדאי להתרשם ממגוון רחב של שמלות חגיגיות המתאימות גם בתור שמלות שושבינה, מלאות בקסם והדר.
  • שימו לב גם למבחר הגדול של שמלות מרהיבות ואופנתיות ליומיום, למשל שמלת קומות מעוצבת לחורף העשויה מסריג קל, המגיעה בגווני אפור, פרחונית ו/או משובצת.
  • מוצרים משלימים- לבנות שלא מוכנות לצאת מהבית במראה פחות ממושלם, תוכלו למצוא באתר מגוון אבזרים אופנתיים כגון קשתות וסרטים לשיער, טבעות רכות לילדות, שרשראות חרוזים, צמידים, סיכות ראש בעבודת יד ועוד.

 

הזמנת שמלות מעוצבות לילדות

אתר האינטרנט מציע שמלות מעוצבות לילדות לכל עונה ומטרה. האתר נותן מענה לכל בית בישראל ולכל משפחה שנמנעת מלהגיע לחנויות המשווקות את מותגי החברה. הרכישה באתר פשוטה וידידותית, תוך שבוע ימים מיום ההזמנה המשלוח יגיע לבית המזמין, אנו מציעים משלוח חינם להזמנות של מעל 300 ₪ והחבילה עצמה מגיעה עטופה באופן מיוחד עם הפתעה נוספת לילדה המתרגשת, בדמות סוכריית לב על מקל. 

לביצוע הזמנות וקבלת מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחת החנויות המובחרות שמוכרות את בגדי המותג, או השאירו פרטיכם בדף צור קשר. דרך נוספת ליצור עמנו קשר  היא  באמצעות קישור ה'וואטסאפ' שבאתר, במייל או בנייד info@hadassternberg.co.il

054-7550538