שמלות ערב לילדות בתל-אביב

שמלות ערב לילדות- 'שיק' גם בגיל הצעיר

 

עומדות בפני אירוע חשוב?

רוצות שהבת שלכן תלבש בגד ייחודי ממותג בוטיק איכותי ?

חנות הבוטיק של הדס שטרנברג מהווה בית לבגדי ילדות ייחודיים: שמלות ערב לילדות, שמלות מעוצבות, שמלות לבנות, ביגוד לתינוקות ואביזרים נלווים. כל הביגוד הוא ייחודי ומקורי, ייצור כחול לבן פרי יצרה וכשרונה של הדס.

show products

 

 

 

 

את פריטי הלבוש והאביזרים ניתן לרכוש בשתי צורות עיקריות:

א. ניתן לקנות שמלות ערב לילדות בתל אביב, מצפה רמון, חיפה, רחובות, קריית ענבים, נס ציונה, ראשל"צ ומקומות נוספים בארץ, בחנויות אשר משווקות את המוצרים של הסטודיו. לצפייה ברשימת החנויות המלאה ניתן ללחוץ כאן.

ב. אתר האינטרנט מציע את פרטי הלבוש באותם מחירים ובמערך משלוחים יעיל ומהיר לכל מקום בארץ.

 

שלל שמלות לערב לילדות

 

האתר מציע לכן מבחר גדול של שמלות לילדות, לערב או לכל אירוע מיוחד אחר, במידות שונות, המעוצבות בקפידה ומוצעות בשלל גזרות, חומרים וצבעים שבנות אוהבות. בין היתר תוכלו למצוא באתר שמלות ערב לילדות מהדגמים הבאים:

 

  • שמלת טול חורפית חגיגית במיוחד, עם חלק עליון של סימפוניה ורודה בגזרה משוחררת, חצאית לבנה שמתחתיה שתי שכבות טול בצבע לבן. שמלות אלו מוצעות מגוון שילובי צבעים, לרבות מראה עכשווי של טול שחור עם תחתית לבנה וחלק עליון של סימפוניית פסים שחור ולבן.
  • שמלת ערב במראה שופע שיק עם צווארון מוגבה, שרוולים ארוכים וכיווצים במותניים. השמלה מורכבת משני סוגים של בדים, חצאית באורך ברך מפרווה שעירה שחורה וחולצת סריג סימפוניה עם פסים של שחור לבן. השמלה מוצעת בשילובים נוספים של בדים וצבעים, למשל למראה זוהר במיוחד ניתן להזמינה עם סריג זהב 'לורקס' וחצאית מבד קרפ וטול לבן.
  • שמלה שובת לב לילדות עם מכפלת רחבה, חיתוך נמוך ושרוולים ארוכים, המורכבת מחלק עליון עשוי סריג סימפוניה בצבע לבן ומכפלת עם פס 'לורקס' רחב בגוון כסף. גזרה זו מוצעת בשילובי בדים וגוונים נוספים, למשל כשמלת ערב ורודה מתוקה במיוחד.
  • שמלת קומות מסתובבת- שמלה שכל ילדה תאהב להניפה אל על. שמלה  בגזרת קומות מושקעת בגווני שמנת עשויה מבד סימפוניה עבה וצווארון קטן עם שרוך שבסופו פומפון.
  • שמלת קומות משולבת - עוד שמלה חגיגית מסתובבת, חולצת סימפוניה לבנה וחצאית טול כוכבים.

 

הזמנת שמלות ערב לילדות

 

קניית שמלות ערב לילדות בתל-אביב, מבית הדס שטרנברג, ניתן לביצוע  ישירות דרך האתר שעומד בתקני אבטחה המחמירים ביותר לקנייה מכוונת ברשת.

לביצוע הזמנות וקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא תוכלו ליצור קשר עם החברה, או להגיע לאחת החנויות המובחרות המוכרות את בגדי המותג, תמיד תוכלו גם להשאיר את פרטיכם כאן באתר.

אמצעים נוספים ליצירת קשר, באמצעות קישור הוואטסאפ שבאתר או במייל info@hadassternberg.co.il.