פורים עשי זאת בעצמך 2021

תקראו לי נוסטלגית, מיושנת או סתם עתיקה אני את חג פורים ממש אוהבת ❤️

 

אוהבת את כל מה שהוא מביא איתו: תחפושות, מסיבות, שמחה באוויר. אוהבת את ההתארגנות לקראתו ואוהבת לראות את קרנבל התחפושות  שברחובות.

נזכרת בגעגועים (תסלחו לי, ככה זה כשהילדות נראית פתאום ממש רחוקה 🙏), איך ימים (או יותר נכון לילות), הייתה אימי יושבת לפני החג, ויוצרת את התחפושות לי ולשני אחי לקראת פורים הקרוב.

ההכנות לפורים החלו זמן רב לפני החג, אימי עם מכונת התפירה ואני הבכורה עוזרת לגזור, לחתוך, להדביק ונשאבת לעשייה המשותפת איתה.

היינו, ארנב, קאובוי, אני כילד חרדי שכל שערי מוסתר מתחת לכובע ורק פאות ארוכות משתלשלות. כשעליתי לאוטובוס בדרך לבית הספר אף אחד לא חשב שמתחת לבגדים מסתתרת ילדה.

לקראת פורים השנה חיפשתי רעיון לפעילות משותפת של אימהות -בנות, משהו עם "טעם" משפחתי, עוד אפשרות לשעות פעילות מהנות עם הילדים והחלטתי לנסות ולהחזיר "עטרה ליושנה

הצעתי לכמה בלוגריות מוכשרות שיחד עם בנותיהן ינסו ליצור תחפושות כמו פעם בבית, עם דבק ומספריים. כבסיס לתחפושות הצעתי שמלות מהאתר שלי ש"עליהן" יבנו המוכשרות האלה רעיון. נתתי להן יד חופשית בבחירת השמלות כדי שהיצירתיות שלהן תגיע לשיאה

לשמחתי הן נענו ברצון רב לאתגר ויצרו תחפושות לא מורכבות מידי שכמעט כל אחת יכולה להכין בבית (אפילו הוסיפו הוראות הכנה למי שתרצה להרים את הכפפה), כאלה שהבנות הלובשות תהיינה גאות בהן ממש כמו שהייתי אני.

 קבלו במחיאות כפיים את:

בילבי

פיטריה קסומה

קישור לסרטון הדרכה לתחפושת פטריה 

מאלפת האריות

קישור לסרטון הדרכה של מאלפת האריות

מוכרת הגלידה המתוקה

קישור לסרטון הדרכה למוכרת גלידה

והליצנית המקסימה.

קישור לסרטון הדרכה לליצנית

כולי תקווה שאמהות נוספות ירימו את הכפפה ויחד עם הבנות שלהן, בעבודה משותפת ייצרו את התחפושת לפורים 2021.

תאמינו לי, שהגאווה ללבוש תחפושת הום מייד היא ע נ ק י ת. מבטיחה שהדרך והזיכרון יישארו צרובים לנצח 🙏

 

נ. ב. ולא פחות חשוב

תודה גדולה לרוני, מיטל ואנה על הרמת הכפפה ויצירת תחפושות שהן לא פחות ממאסטר פיס 🎎

 


Please note, comments must be approved before they are published