בגדי ילדות באינטרנט

כתובת מומלצת לקניית בגדי ילדות באינטרנט

 מעוניינים לקנות בגדי ילדות באינטרנט של מותג אמין ומומלץ?

מותג הבגדים של הדס שטרנברג המציע בין השאר שמלות לילדות הינו מותג מוביל לבגדי ילדים ותינוקות מזה מספר שנים. באתר תמצאו מבחר עשיר ואיכותי של שמלות, חצאיות, חולצות, עליוניות ועוד, המוצעות בשלל גזרות, סוגי בדים, מידות, דוגמאות וצבעים. לרשותכם עומד צוות החברה, הזמין לסייע לכם בכל שאלה ולייעץ בבחירת פריט ביגוד המתאים לילדתכם.

אתר פשוט לשימוש 

האתר תוכנן ועוצב במטרה להעניק לכם חוויית קניה מזמינה ונוחה, עם חלוקה ברורה לקטגוריות ותתי קטגוריות. כל פריט ביגוד מוצג עם מספר תמונות מכמה זוויות מבט, לצד תיאור מילולי מפורט של הבגד. בנוסף, מוצג דף עם טבלת מידות שיאפשר לכם לבחור בבגד במידה המתאימה לילדתכם. את בגדי המותג ניתן למצוא בחנויות מובחרות לבגדי ילדים ברחבי הארץ.

חנות האתר זמינה 24/7 ובכל שעה שנוחה לכם אתם מוזמנים לגלוש ולבחור בגדי ילדים שמתאימים לצרכי הילדה, בין אם מדובר בבגד לגן, בית ספר, ליום הולדת, ארוחת חג, חתונה ועוד.

  

משלוחים עד הבית 

לאחר הרכישה תוכלו לקבל את החבילה באמצעות חברת שליחויות לכל כתובת ברחבי המדינה, תוך שבעה ימי עסקים ועם משלוח חינם לכל הזמנה מעל שלוש מאות ש"ח. במידה ומדובר בכתובת מרוחקת שאין עבורה שירותי דואר שליחים או שילוח, המשלוח יגיע אליכם בדואר רשום.

ניתן לקבל את ההזמנות גם בנקודות איסוף ברחבי הארץ, בחברה יבחרו עבורכם את הנקודה הקרובה ביותר לאזור מגוריכם ובה שעות הפעילות הממושכות ביותר, (בעניינו ממש מומלץ).

ההקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת גם במשלוח עצמו. אתם תקבלו את הפריטים שרכשתם עטופים בנייר משי מיוחד עם מסר לילדה והפתעה קטנה קשורים בסרט סאטן אדום. הכול ייארז בקרטון קשיח שיבטיח כי המשלוח יגיע אליכם בשלמותו.

 

החזרה והחלפת פריטים 

במידה ואתם מעוניינים להחליף או להחזיר בגד שקניתם דרך האתר, השאירו פרטיכם או שלחו מייל, תארו את הפריט שתרצו להחליף או להחזיר והסבירו מדוע, פרטו מתי קניתם אותו ומהו שמכם.

  • נקודת המוצא של החברה היא שימת דגש על חווית הלקוח ולכן הם יעשו הכול כדי שהלקוחות יהיו מרוצים.
  • לחברה יש מדיניות החזרת פריטים, עד ארבעה עשר ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
  • החזרת פרטי לבוש אפשרית כאשר מדובר בבגדים שלא נלבשו או נפגמו ושלא נשטפו או כובסו.
  • את הבגדים יש להשיב עם התווית שלהם באריזתם המקורית.
  • את הפריט מומלץ לשלוח בדואר רשום ולאחר שהוא ייבדק על ידי החברה יישלח לכם החזר כספי, או לחילופין יישלח לכם פריט שתרצו להחליף בזה שהיה אצלכם.

 

הזמנת בגדי ילדות באינטרנט

הזמנת בגדי ילדות באינטרנט מוצעת בבטחה ובקלות ישירות דרך האתר. כמו כן, לביצוע הזמנות, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, הגיעו לאחת החנויות המובחרות שמוכרות את בגדי המותג, השאירו פרטיכם באתר של הדס שטרנברג שמלות לילדות, או צרו קשר באמצעות קישור הוואטסאפ שבאתר או במייל info@hadassternberg.co.il